LingaN: En sak är i allafall säker. Jag kommer ha grymt mycket fritid i vinter. Å andra sidan får vi bara mer och mer ork till att göra tvåpinnsflaggor så det går nog jämnt upp ändå det där.
Passa på att slänga in en slant till tifokassan, för i vinter kommer det kosta kulor att fixa tifon om vi ska betala böter också ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Passa på att slänga in en slant till tifokassan, för i vinter kommer det kosta kulor att fixa tifon om vi ska betala böter också ;)
4013885-1