1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 90648

Sv: Zätas tröja
Jimmy: Jag har som sagt inga pekpinnar på vad som egentligen är rätt eller fel när det gäller tröjhissningar. Har bara en uppfattning om vad som är det generella när man tittar sig om i världen.

Nordamerikansk tradition är ju också betydligt längre än den i Europa. Som i Montreals fall så har man slutat att hedra och reservera nummer. Hade man fortsatt i den takt som man inledde så hade taket sett ut som tvättlinorna runt medelhavet. Förmodligen hade spelarna nu åkt omkring med no 100-199. Så visst kan det bli problem om tröjhissningarna enbart baseras på emotionella och subjektiva bedömningar. 5 decennieum kan gå oerhört fort och alla har ju sina favoriter.

Gretzky hänger också i LA Forum.

Mattias Wiklund har säkert sin like i Kaj Olsson som hänger i Malmö Ishalls tak.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer