NuMountain: I Foppas fall är det ju också redan klockrent att han någon gång skall hänga där, så ni får väl skryta med eran framförsynthet :-)
Min egen tanke är väl att en traditionell hissning efter avslutad karriär hade blivit något mycket större, än vad Foppas hissning i förtid blev. Det brukar bjudas på collage av gamla kedjekompisar osv. En sådan hyllning blir ju naturligtvis bredare om objektet ifråga är 35 istället för 25.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Min egen tanke är väl att en traditionell hissning efter avslutad karriär hade blivit något mycket större, än vad Foppas hissning i förtid blev. Det brukar bjudas på collage av gamla kedjekompisar osv. En sådan hyllning blir ju naturligtvis bredare om objektet ifråga är 35 istället för 25.