Vart tvungen att läsa Söndagsbilagan till AB idag. Ruriken om Zäta var för lockande, hehe.
Robinsso-Emma, eller man kanske ska kalla henne för Zäta-Emma nu, intervjuas och där ser man att hon har förhoppningar att de flyttar hem till Ängelholm efter Henriks NHL-karriär. Ve och fasa om hon får sin vilja igenom! ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ruriken om Zäta var för lockande, hehe.
Robinsso-Emma, eller man kanske ska kalla henne för Zäta-Emma nu, intervjuas och där ser man att hon har förhoppningar att de flyttar hem till
Ängelholm efter Henriks NHL-karriär. Ve och fasa om hon får sin vilja igenom! ;)