Paddan: Återigen är det väl den bild som media har framställt av Emma A som gärna får företräde i den syn man själv väljer att ha. Eftersom man ännu inte erbjudits någon djupare analys av henne på ett klassiskt "innanför skjortan-vis" á la Kurtan så får nog den redan förutbestämda bilden av henne regera ett tag till.
Ska jag dock vara helt ärlig så kan jag inte säga att jag helt och hållet delar den här åsikten. Jag kan nog t.o.m säga att jag inte bryr mig nämnvärt mycket alls.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska jag dock vara helt ärlig så kan jag inte säga att jag helt och hållet delar den här åsikten. Jag kan nog t.o.m säga att jag inte bryr mig nämnvärt mycket alls.