Knylan: Framförallt skulle jag vilja se/höra nytt blod på läktaren (klacken). Mer engagemang. Mer liv och rörelse. Mer fantasi. Mer röj. Mer 2007 helt enkelt.
Hemsidan ja. Ja, den lär både bli snyggare och bättre när den nya kommer upp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mer engagemang. Mer liv och rörelse. Mer fantasi. Mer röj. Mer 2007 helt enkelt.
Hemsidan ja. Ja, den lär både bli snyggare och bättre när den nya kommer upp.