Maggan: Den är skickad till Hockeyligan när den stog på ca 2500, det svar jag fick då var bara att den var uppmärksammad.
Allt har ju blivit uppmärksammat i media, men HL verkar ju stå fast vid sitt beslut så det gäller nog för samtliga att försöka hitta sätt att kringå reglerna..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Allt har ju blivit uppmärksammat i media, men HL verkar ju stå fast vid sitt beslut så det gäller nog för samtliga att försöka hitta sätt att kringå reglerna..