NuMountain: Tja, det känns lite svårt att sia om. Ungefär som att fundera över vilket väder det ska bli när man fyller femti. Ska dock kolla hur det ser ut med backuppsättningen i Timrås 95:or. Lär väl vara dom som står på isen när The Big Reunion chockar hockeysverige.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska dock kolla hur det ser ut med backuppsättningen i Timrås 95:or. Lär väl vara dom som står på isen när The Big Reunion chockar hockeysverige.