Egentligen är väl 3-4 säsonger lite lite för att få tröjan hissad. Z i all ära men då en trotjänare som Håkan Pettersson aldrig fick se nr21 dingla i ladans tak vete väl fan om det inte är lite tidigt. Det får inte gå inflation i hissade tröjor. Kommer däremot Henrik tillbaka om sådär 10-12 år och spelar några år till så kan det kanske bli aktuellt. Jag tycker att det inte räcker att vara stjärna några år, man bör räknas som trotjänare (som t.ex. Huss i Brynäs)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Egentligen är väl 3-4 säsonger lite lite för att få tröjan hissad. Z i all ära men då en trotjänare som Håkan Pettersson aldrig fick se nr21 dingla i ladans tak vete väl fan om det inte är lite tidigt. Det får inte gå inflation i hissade tröjor. Kommer däremot Henrik tillbaka om sådär 10-12 år och spelar några år till så kan det kanske bli aktuellt. Jag tycker att det inte räcker att vara stjärna några år, man bör räknas som trotjänare (som t.ex. Huss i Brynäs)