Har ju själv precis kommit över sorgen med Pasi! Apropå Tikkanen så sitter han väl ännu kvar på Mamma mos i Bollnäs. Nubben verkar inte ha ringt honom i år, man har väl ledsnat på honom!
Och du, byt arbetsinriktning medans du ännu är ung. Tänk på sådana här snubbar som Moverare m,fl som är skadad för livet tackvare den ruttna journalistvärlden!
Och det är inte so long time left, only 124 days to go to the ES premiär against skitlaget från Ö-Vik!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har ju själv precis kommit över sorgen med Pasi! Apropå Tikkanen så sitter han väl ännu kvar på Mamma mos i Bollnäs. Nubben verkar inte ha ringt honom i år, man har väl ledsnat på honom!
Och du, byt arbetsinriktning medans du ännu är ung. Tänk på sådana här snubbar som Moverare m,fl som är skadad för livet tackvare den ruttna journalistvärlden!
Och det är inte so long time left, only 124 days to go to the ES premiär against skitlaget från Ö-Vik!