mike66: Sorry, orkar bara inte med TIK-031, jäävulskt dålig layout, man får leta i minuter efter dina länkar, sätt nån sjuttonårig medieprogramstudent på jobbet, det skulle hända grejor!
Själv skulle jag vilja hissa min överkropp, men frånsett det: "Dubbelsängen", med våra nattliga vanor betyder inte det två enkelsängar med snarkavstånd...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sorry, orkar bara inte med TIK-031, jäävulskt dålig layout, man får
leta i minuter efter dina länkar, sätt nån sjuttonårig
medieprogramstudent på jobbet, det skulle hända grejor!
Själv skulle jag vilja hissa min överkropp, men frånsett det:
"Dubbelsängen", med våra nattliga vanor betyder inte det två
enkelsängar med snarkavstånd...
Peace, love and...Ulf Dahlén...?