mike66: 98% var spriten man köpte i Danmark, Finsprit hette den, klarare än Dahlén, och det säger väl en del! Gonatt! Och, JA! Jag kommer nog att se några Sundsvallsmatcher i vinter, och fortfarande hoppas på en tröja #30 i taket! Timråspelare är ju Timråspelare, eller tog det slut på sjuttiotalet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
klarare än Dahlén, och det säger väl en del!
Gonatt!
Och, JA!
Jag kommer nog att se några Sundsvallsmatcher i vinter, och
fortfarande hoppas på en tröja #30 i taket! Timråspelare är ju
Timråspelare, eller tog det slut på sjuttiotalet?