dr Dängroth: När det är starka saker på gång så skiter man i pocenten!
Vi får väl se då vad Dahléns procent är värt, men sannolikt nånting, det kan vi ju vara överens om för det är ju sant!
Ju starkare drycker ju mer sanning snackar alla, fast ingen vet dagen efter vad som är sant o osant för ingen kommer ihåg nåt ändå. Så då är vi återigen inne på vad man sannolikt sa. :))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl se då vad Dahléns procent är värt, men sannolikt nånting, det kan vi ju vara överens om för det är ju sant!
Ju starkare drycker ju mer sanning snackar alla, fast ingen vet dagen efter vad som är sant o osant för ingen kommer ihåg nåt ändå.
Så då är vi återigen inne på vad man sannolikt sa. :))