GuRRa: Hmm Alla lag i ES har ju chansen, men goda tycker jag är att ta i. Förutsättningarna är ju olika, där tyvärr ekonomin är den stora pucken. Man måste vara realist, därmed inte sagt att jag är pesimist, tvärtom så tror jag på ett bättre resultat för Tik i år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hmm Alla lag i ES har ju chansen, men goda tycker jag är att ta i.
Förutsättningarna är ju olika, där tyvärr ekonomin är den stora pucken. Man måste vara realist, därmed inte sagt att jag är pesimist, tvärtom så tror jag på ett bättre resultat för Tik i år.