othan: Tycker det ser ut som om Saik gör en kanon period, där Timrå inte kommer igenom mittzon, Och att Tik spelar helt bedrövligt utan någon som helst fart. 3 spelare får godkänt, Kokko, Martinen och Backlund, resten bedrövlig. Årets sämsta period, möjligtvis andra perioden i Linköping var sämre.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Årets sämsta period, möjligtvis andra perioden i Linköping var sämre.