gud: Vi får nog vänja oss vid att det kommer se ut så här , det här är väl nästan första säsongen vi är tippad att ligga i toppen, så alla lag kommer nog försöka spela snålt och efter sina resuser helst i våran kula, till och med HV var sparsam och nogranna fast dom möttte oss hemma.
Tror vi kommer få se lite mer fart i andra, har en känsla av att det nog bara är Koskinen och Lotvonen som inte har stubb som frisyr efter pepptalket inför andra, challe har nog vidgat luftrören rejält misstänker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror vi kommer få se lite mer fart i andra, har en känsla av att det nog bara är Koskinen och Lotvonen som inte har stubb som frisyr efter pepptalket inför andra, challe har nog vidgat luftrören rejält misstänker jag.
vi vinner andra med 3-0