wap.hockeysnack.com 3-2 i sd mot aik ska man inte vara nöjd med men idag få man vara det. Men endast med poängen för spelet var bedrövligt! Oscar sundh blev matchens lirare men personligen tycker jag som jag skrev förut så tyckte jag regin var outstanding. Skönt att se att Sanny var tillbaka i 3:e och det glädjen han visade efter sitt 1-2 mål var enorm. Man kände hur pressen de hade gick ur lite där och laget kom in i en bättre period. Men tappade snart spelet igen. Straffen räddade oss. Tack oscar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
3-2 i sd mot aik ska man inte vara nöjd med men idag få man vara det. Men endast med poängen för spelet var bedrövligt! Oscar sundh blev matchens lirare men personligen tycker jag som jag skrev förut så tyckte jag regin var outstanding. Skönt att se att Sanny var tillbaka i 3:e och det glädjen han visade efter sitt 1-2 mål var enorm. Man kände hur pressen de hade gick ur lite där och laget kom in i en bättre period. Men tappade snart spelet igen. Straffen räddade oss. Tack oscar.