Olgas furir: Ganska bra chanser! Tycker inte att de andra klubbarnas laguppställningar skrämmer direkt heller, inte Modos, LHC:s, Leksands, Brynäs, Luleås tex. Så jag tycker att vi spelar om det innan vi klankar ner på laget, precis som man gör i alla idrotter.
Försäsongsträningen har ju knappt eller inte börjat än, inte ens laget är klart!!
Så coola ner o njut av fotbolls-VM, fast Sverige dizzade du också :))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så jag tycker att vi spelar om det innan vi klankar ner på laget, precis som man gör i alla idrotter.
Försäsongsträningen har ju knappt eller inte börjat än, inte ens laget är klart!!
Så coola ner o njut av fotbolls-VM, fast Sverige dizzade du också :))