Laken; vojne, vojne! Han som inte har laddat upp nå'n bild på sig själv, än! Laken är torsk på listor. Och idag slår du RR2 på fingrarna - usch vad tråkigt att läsa! HS med negotråden om Challe är såå äckligt avtändande...
Heja Lingan som axlat Knylans sarkastiska mantel!
Och briljant dunkat på trumman av Gurra i 3:e! Det känns bra med någon som kan tcäka upp när Olle är borta; det behövs! Och det är svårt att tända klacken när vi blivit så bortskämda med Olles dukna-dunk!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
HS med negotråden om Challe är såå äckligt avtändande...
Heja Lingan som axlat Knylans sarkastiska mantel!
Och briljant dunkat på trumman av Gurra i 3:e! Det känns bra med någon som kan tcäka upp när Olle är borta; det behövs! Och det är svårt att tända klacken när vi blivit så bortskämda med Olles dukna-dunk!