Abron: Håller med.... än är vi inte uträknade..... Det är inte bara stjärnlirare som gör ett lag.... det är den tränade helheten som räknas...... ska nog se att "lill-kenta" o Eldebrink kommer att utvinna det bästa ur truppen.... sanna mina ord.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inte bara stjärnlirare som gör ett lag.... det är den tränade helheten som räknas...... ska nog se att "lill-kenta" o Eldebrink kommer att utvinna det bästa ur truppen.... sanna mina ord.