T T: Sköna kommentarer. Framförallt med kapten Sanny. Naken, skön sågning av sitt lag första två perioderna, skönt svar på hur glad han blir efter ett mål osv.
Nygårds är också en mycket klok herre. Precis som Charles.
Ibland är det roligt att vara så dålig. Och ändå vinna :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nygårds är också en mycket klok herre. Precis som Charles.
Ibland är det roligt att vara så dålig. Och ändå vinna :)
DIF-TIK 1-9