Knugen: Om jag inte är helt fel ute så har Timrå bara värvat ur de finska lagens förstafemmor i år. Två stycken från 5:e laget i finska ligan och 1 spelare från det 8:e laget. Med lite flyt så motsvarar det två Jan Larsson och en Pär Djoos...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag inte är helt fel ute så har Timrå bara värvat ur de finska lagens förstafemmor i år. Två stycken från 5:e laget i finska ligan och 1 spelare från det 8:e laget. Med lite flyt så motsvarar det två Jan Larsson och en Pär Djoos...