Knugen: Trots att jag är Timrå-supporter så måste jag erkänna att du är rätt ute. Jag är mycket imponerad över Södertäljes nyförvärv, "ni" har satsat på kvalitet istället för kvantitet. Jag räknar iskallt med SSK i slutspel nästa år! Dock, enligt mitt sätt att se det så är det inte SSK vi ska ha efter oss i tabellen nästa säsong, förhoppningsvis blir det istället några (åtminstone två) av följande lag: Malmö, Luleå, MoDo, Brynäs eller Leksand. Även Linköping är ett stort frågetecken faller deras lagbygge ihop vid motgångar månne...?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock, enligt mitt sätt att se det så är det inte SSK vi ska ha efter oss i tabellen nästa säsong, förhoppningsvis blir det istället några (åtminstone två) av följande lag: Malmö, Luleå, MoDo, Brynäs eller Leksand. Även Linköping är ett stort frågetecken faller deras lagbygge ihop vid motgångar månne...?
Mvh,