Du har ögonen med dig du;) Härligt fabbon! Tycker att det blev ganska bra med nedräknaren, exakt på sekunden tills nedläpp den 24/9-2002 kl 19.00 i ladan!
Skrivbordsbakgrunden blev bra HH. Nu väntar vi bara på en riktig rysarkrönika också med mycket sex och sockerkakor i ingredienserna ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har ögonen med dig du;) Härligt fabbon! Tycker att det blev ganska bra med nedräknaren, exakt på sekunden tills nedläpp den 24/9-2002 kl 19.00 i ladan!
Skrivbordsbakgrunden blev bra HH. Nu väntar vi bara på en riktig rysarkrönika också med mycket sex och sockerkakor i ingredienserna ;)