TIKbiff: Tackar!!! Klockren kortfattad beskrivning av Lauritzen.
Sedan får Ni alla inte tro att jag sitter och tjurar tyckandes att alla är dumdryga eller ovilliga att hjälpa till för i så fall formulerade jag mig lite tokigt och ber således om ursäkt för detta.
Tvärtom är vi här en massa härliga människor som vet en massa om mycket så istället för att störa grabbarna under en uppvärmning så ställde jag frågan här först bara och ett inlägg slinker så lätt förbi i mängden så det vara bara i "remindersyfte" som "bagarn" togs upp igen.
Allt lugnt således och jag är en glad liten skit, precis som vanligt. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan får Ni alla inte tro att jag sitter och tjurar tyckandes att alla är dumdryga eller ovilliga att hjälpa till för i så fall formulerade jag mig lite tokigt och ber således om ursäkt för detta.
Tvärtom är vi här en massa härliga människor som vet en massa om mycket så istället för att störa grabbarna under en uppvärmning så ställde jag frågan här först bara och ett inlägg slinker så lätt förbi i mängden så det vara bara i "remindersyfte" som "bagarn" togs upp igen.
Allt lugnt således och jag är en glad liten skit, precis som vanligt. ;)