Röda Tallen: om vi håller tätt första perioden så kan vad som helst hända. tror dock det blir jäkligt svårt om frölunda får första målet
ett ljus i mörkret i förra matchen var jonte hedström. han hade nån felpassning på blå men är ändå en av få som kom undan med godkänt betyg. Jag e nöjd om vi kommer från göteborg med minst 1 poäng
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ett ljus i mörkret i förra matchen var jonte hedström. han hade nån felpassning på blå men är ändå en av få som kom undan med godkänt betyg. Jag e nöjd om vi kommer från göteborg med minst 1 poäng