Åkerlund gör faktiskt en bra match igår, trots den redan nu klassiska målvaktstavla där han ju i och för sig inte ser pucken förrän publiken jublar och skrattar. Resten av målen är ju knappast hans fel.
Men nu tycker jag det är läge för Backlund att få röra på sitt kött. Mest kanske för att JimmyH ska bli nöjd och tyst ;)
Skämt å sido. I morgon bör Backe stå. Nu passar det att byta målvakt. Inte innan. Punkt slut.
Alla målvakter behöver understöd. Det fanns ingenting av den varan mot Brynäs. Och då blir det ju svårt. Även för Martin Brodeur. Det försök till hjälp Åkerlund fick var när Karl den nionde styr in plattformen i egen kasse.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Åkerlund gör faktiskt en bra match igår, trots den redan nu klassiska målvaktstavla där han ju i och för sig inte ser pucken förrän publiken jublar och skrattar. Resten av målen är ju knappast hans fel.
Men nu tycker jag det är läge för Backlund att få röra på sitt kött. Mest kanske för att JimmyH ska bli nöjd och tyst ;)
Skämt å sido. I morgon bör Backe stå. Nu passar det att byta målvakt. Inte innan. Punkt slut.
Alla målvakter behöver understöd. Det fanns ingenting av den varan mot Brynäs. Och då blir det ju svårt. Även för Martin Brodeur.
Det försök till hjälp Åkerlund fick var när Karl den nionde styr in plattformen i egen kasse.
Come on!