Skarin: En hel Backlund är i dagsläget en bättre keeper än Åkerlund, i alla böcker. Därmed inte sagt att Åke är dålig, men jag känner mig tryggare med Backe och det tror jag även att laget gör.
Ska vi "vinna" en poäng i morgon så måste allt bli bättre och det gäller även målvaktsspelet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska vi "vinna" en poäng i morgon så måste allt bli bättre och det gäller även målvaktsspelet.