Ambroo: Min filosofi är ju att den bästa för dagen ska spela. Att ta ut spelare bara för att namnet klingar bättre håller inte i längden. Det funkar ibland men det känns lite barnsligt. Att chansa och gå på magkänsla funkar ju också många gånger. Men helst ska ju den spelaren i fråga vara helt skadefri och visa bra form på träningarna först och främst, om man säger.
Betänk att jag främst pratar rent allmänt, om nu inte folket förstår.
Känns som att backspelet måste vara rejält i 60 min i Scandinavium, och målvaktsspelet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Betänk att jag främst pratar rent allmänt, om nu inte folket förstår.
Känns som att backspelet måste vara rejält i 60 min i Scandinavium, och målvaktsspelet.