Skarin: Och självklart ska Backlund stå i morgon om han är helt skadefri.
Men folket verkar tro att han kan stå varenda match. När en andremålvakt varit bra tycker jag han ska få fortsätta. Åtminston tills "favoriten" blir skadefri igen och gör bra träningar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men folket verkar tro att han kan stå varenda match. När en andremålvakt varit bra tycker jag han ska få fortsätta. Åtminston tills "favoriten" blir skadefri igen och gör bra träningar.