RocknRolf2: När vi ändå är inne på filosofier så tycker jag vidare att det är bra med konkurrens. Det gör att allt det man gör bli mer noga, mer på riktigt. Det blir inget fusk, ingen falsk trygghet. Annars kan tendensen bli för oengagerat agerande, för slött.
Styrningar i fel mål ser vi ju sällan liksom. Det var typ första gången igår. Super-enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Styrningar i fel mål ser vi ju sällan liksom. Det var typ första gången igår. Super-enkelt.