RTS: Ja, det var oroande att noter att kejsaren inte spelade på slutet. Hoppas, hoppas att det INTE är en skada. Det blir, i så fall, en dyrköpt seger.
Apropå seger. Gud vad skönt! Ibland finns det trots allt lite rättvisa i hockey. Dunderskönt att Hedström fick hänga den också. Så viktigt!
Läste i aftonbladet att Jonsson skulle få någon sorts specialträning. Kanske åsyftade skridskoåkningen då.
Sundh, Regin och Hedström såg riktigt vass ut idag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Apropå seger. Gud vad skönt! Ibland finns det trots allt lite rättvisa i hockey. Dunderskönt att Hedström fick hänga den också. Så viktigt!
Läste i aftonbladet att Jonsson skulle få någon sorts specialträning. Kanske åsyftade skridskoåkningen då.
Sundh, Regin och Hedström såg riktigt vass ut idag.