Röda Tallen: Ju tystare det är ju större chans är det att det bara var en försiktighetsåtgärd. Tiden talar för oss.
Men tystnaden är samtidigt en tortyr.
Vi lever i ett IT-samhälle men ingen kan få fram något om varför världens nästbästa center (efter Zäta) inte spelade tredje perioden borta mot Frölunda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men tystnaden är samtidigt en tortyr.
Vi lever i ett IT-samhälle men ingen kan få fram något om varför världens nästbästa center (efter Zäta) inte spelade tredje perioden borta mot Frölunda.