Däremot är det imponerat av Colorado Rockies insats i basebollen senaste veckorna. Tror det är 21 segrar på 22 matcher eller något annat lika sjukt. Först gör de ett tokrace och når slutspel i sista matchen, sen krossar de allt. Nu klara för World Series, troligen mot Cleveland. Tar de titeln är det makalöst. Min favvo är hopplösa förloraren Kazui Matsui som Mets skeppade dit. Jag är stolt (nåja) av en Matsuitröja i vackert Metsorange. Bär den i WS för Rockies.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot är det imponerat av Colorado Rockies insats i basebollen senaste veckorna. Tror det är 21 segrar på 22 matcher eller något annat lika sjukt. Först gör de ett tokrace och når slutspel i sista matchen, sen krossar de allt. Nu klara för World Series, troligen mot Cleveland. Tar de titeln är det makalöst. Min favvo är hopplösa förloraren Kazui Matsui som Mets skeppade dit. Jag är stolt (nåja) av en Matsuitröja i vackert Metsorange. Bär den i WS för Rockies.