Skarin: Ju längre det går innan vi hör något ju jobbigare blir det för nerverna, men hade skadan varit allvarlig borde vi nu hört något nu. Typ expressen"TIMRÅS STORA AVBRÄCK" eller AB "TIMRÅ SLAGITS I SPILLROR". Vi får bara vänta, hör vi inget innan kl 10:00 så är det nog ingen större fara. Vi håller tummarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Typ expressen"TIMRÅS STORA AVBRÄCK" eller AB "TIMRÅ SLAGITS I SPILLROR".
Vi får bara vänta, hör vi inget innan kl 10:00 så är det nog ingen större fara.
Vi håller tummarna.