Var väl en sisådär tusen år sen jag skrev nått här men ändå...
trevligt med vinst även om den inte var så värst välförtjänt. Såg ganska bra ut i första men vad hände sen undrar man ju. Men skitmatcher räknas dom också, just idag var det våran tur att vinna den.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
trevligt med vinst även om den inte var så värst välförtjänt. Såg ganska bra ut i första men vad hände sen undrar man ju.
Men skitmatcher räknas dom också, just idag var det våran tur att vinna den.