Messiah: Framför allt känns det skönt att vinna utan att förta sig. Man gjorde en kanonmatch i gbg i torsdags. Idag kommer man inte upp i normal standard men vinner ändå. Obesegrade hemma fortfarande - underbart!
Jag tycker att Hedström ser otroligt spelsugen ut. Han var riktigt bra den här matchen. Framför allt blev jag glad då han visade tendenser på att återgå till sitt beryktade spel. Dumpa, jobba, tackla. Att han sedan kryddade det med en hel del härliga pass gjorde ju saken inte sämre.
Hahl och Tenkrat med i returmötet på tisdag? Hoppas hoppas!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker att Hedström ser otroligt spelsugen ut. Han var riktigt bra den här matchen. Framför allt blev jag glad då han visade tendenser på att återgå till sitt beryktade spel. Dumpa, jobba, tackla. Att han sedan kryddade det med en hel del härliga pass gjorde ju saken inte sämre.
Hahl och Tenkrat med i returmötet på tisdag? Hoppas hoppas!