Tycker Luleå spelade bra, hård checking hela tiden vilket gjorde Timrå mindre bra utan fart, Hur som helst 3p och då får det se dåligt ut, spelar ingen roll. Vissa här inne tycker visst det inte är tillräckligt bra med 3p utan spelat ska glimmrande hela tiden. Det går upp och ner, idag 3p utan kanonspel=bättre blir det inte. Forza Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vissa här inne tycker visst det inte är tillräckligt bra med 3p utan spelat ska glimmrande hela tiden. Det går upp och ner, idag 3p utan kanonspel=bättre blir det inte.
Forza Timrå.