Uddan: Det ju det jag menar, men den nya uttaladepolicyn från TIK denna säsong så uttalar dom ju sig inte i skadefrågan. Och just därför så säjer dom det magiska ordet "kanske", som egentligen inte behöver betyda någonting.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det ju det jag menar, men den nya uttaladepolicyn från TIK denna säsong så uttalar dom ju sig inte i skadefrågan. Och just därför så säjer dom det magiska ordet "kanske", som egentligen inte behöver betyda någonting.