Vero: Nej det är ju uppenbarligen det här med läktarkulturen som den största skon klämmer. Men i just "Kom igen Timrå"-ramsan som Lingan länkade till här nere någonstans. Den förstår du/ni väl? Gnagets version. Långsam växelramsa. Gud så vackert.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men i just "Kom igen Timrå"-ramsan som Lingan länkade till här nere någonstans. Den förstår du/ni väl?
Gnagets version. Långsam växelramsa. Gud så vackert.
Långsam.