1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 937185

Sv: Lite kritik
JimmyH: Att använda halsdukar och flaggor skulle nog bli mycket enklare om det fanns mer och billigare objekt utav denna vara att tillgå.
Tror att senaste halsduken som såldes gick på 50-lappen? om jag inte minns helt fel. Dessvärre köptes det bara in ett 100-tal utav dessa. Varför inte fler ?? Tror att det finns stora möjligheter för sjyssta tifon om dessa återinfördes i försäljningssortimentet.

Visst ger det en skön känsla med hemgjorda flaggor... inte bara för matchernas inramning utan också för den enskilde individens erkännande ;-).
Men det skulle även vara sjysst om det även fanns liknande sortiment som våra elitkollegor patronerna, i form utav masstillverkade flaggor med samma tryck. Snacka om patriotiskt ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...