Vero: Skullle ju va grymt skönt med en låt innan matchen där alla sjunger med så mäktigt! Likt Liverpools och Chelseas You'll never walk alone. Tänker på danmarks vi e rhöde, vi e vhide(osäker på stavning) skulle inte den funka ? extra kul för regin också ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänker på danmarks vi e rhöde, vi e vhide(osäker på stavning) skulle inte den funka ?
extra kul för regin också ;)