Vet att HH har satt igång med barmarksträningen tillsammans med en trevlig träningspartner, är dock inte jag eftersom jag är rätt otrevlig att träna tillsammans med!
Det ryktas att han kör 2 timmars pass med denne träningspartner! Vet också att han har fuskat och endast gjort 1,5 timmars pass ibland!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet att HH har satt igång med barmarksträningen tillsammans med en trevlig träningspartner, är dock inte jag eftersom jag är rätt otrevlig att träna tillsammans med!
Det ryktas att han kör 2 timmars pass med denne träningspartner! Vet också att han har fuskat och endast gjort 1,5 timmars pass ibland!
Skärpning HH!
Hur ligger du till själv då?