Så var landslagsuppehållet slut och nu börjar allvaret igen............ Vore underbart att trycka till serieledarna direkt:).... Lill-Kenta kommer hem oxå.... Tror på en kanonbra fight!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i MED o i MOTGÅNG ALLTID!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vore underbart att trycka till serieledarna direkt:)....
Lill-Kenta kommer hem oxå....
Tror på en kanonbra fight!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i MED o i MOTGÅNG ALLTID!!!
Lall On Lall On..