1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 939771

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Grymt skön seger. Första perioden var härligt offensiv. Sedan spelas det mycket i det defensiva. Helt okej med tanke på poängskörden.

Backlund var suverän ikväll. Alla puckar sögs in mot honom. Han hade grymt mycket tur i vissa lägen. Men andra bländande storspel. Underbart!

Koskinen var nog på vippen att få pris som bästa spelare. Hedström onödigt puckkär i vissa lägen. Tänkte närmaste på de två gånger i egen zon när han inte la ut pucken utan försökte dribbla. Livsfarligt. Hua.

Sedan kan man ju fundera på om HV tränat på att ta utvisningar under uppehållet. Väldigt många onödiga. Domarnivån...tja, den var väl som den brukar.

Boxplay. Finns det något att klaga på?! Herrejävlar. Två stycken långa 5 mot 3 klarades av med bravur. Tackar och bockar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer