Kerstin_k: Instämmer med allt du sa med lite tillägg: Ser man mållinjen och pucken framifrån och tycker den är inne kanske den bara studsat upp i luften lite, vilket denna gjorde. Det är inte alltid som det ser ut i de lägena, borde de flesta med erfarenhet veta. ;) Jag tycker det är stört omöjligt av de bilder som visas att bedöma detta, så att säga att den definitivt var inne låter lite överdrivet. Virus....... bara att veta att vissa försvarat honom får mig att tvivla på människan som intelligent varelse. Redemption song....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Virus....... bara att veta att vissa försvarat honom får mig att tvivla på människan som intelligent varelse. Redemption song....