Kerstin_k: Han sa mycket, t.ex: -Jag tycker att man ska vara generösare med straffar efter att Robin hade stoppat upp vemdetnuvar i HV. Jag hade bestämmt mig innan jag satte mig ner för att se matchen att han inte skulle få förstöra den igen. Han lyckades nästan att göra det, min tröst är nu: han mår sämre än migöver att Timrå vann :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han sa mycket, t.ex: -Jag tycker att man ska vara generösare med straffar efter att Robin hade stoppat upp vemdetnuvar i HV.
Jag hade bestämmt mig innan jag satte mig ner för att se matchen att han inte skulle få förstöra den igen. Han lyckades nästan att göra det, min tröst är nu: han mår sämre än migöver att Timrå vann :)