Grym första perre av grabbarna idag !!! Backe, Koskinen och framför allt Bagarn !!! Den grabben får sällan beröm på detta forum. Skriv livstids kontrakt med Hahl ! Karljäveln gör ju alldrig ett dåligt byte... Jonte var dålig som vanligt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skriv livstids kontrakt med Hahl ! Karljäveln gör ju alldrig ett dåligt byte...
Jonte var dålig som vanligt...
Nu tar vi gnäll Modo på tisdag !!!