Du Uno! Efter att ha tagit del av ditt senaste alster, måste jag påstå att jag känner viss skepsis, till att du själv någonsin haft näsan i ett lexikon, där orden gentleman och ödmjukhet förekommit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du Uno! Efter att ha tagit del av ditt senaste alster, måste jag påstå att jag känner viss skepsis, till att du själv någonsin haft näsan i ett lexikon, där orden gentleman och ödmjukhet förekommit.