1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 939949

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Du menar att fasthållningen på Davidsson var korreket? Iofs inget mål den gången men vi kan ta Kaupillas utvisning, patetiskt den med... Sanny började mot Thörnberg, Thörnberg ger igen fjoll-Sanny filmar och Thörnberg får 2 extra-minuter, skandal.... Pucken var inne då skall mål dömas, onödigt att de finns målkamra om de ändå inte kan se det. Ni hyllar Timrå för 1a perioden, men Hv var ju ruskigt dåliga, så bra var inte Timrå, Stefan Liv var kass liksom backarna... Hv gjorde ju mål och 3-1 där i 2a perioden och ingen vet hur matchen slutat, men man får ju de felaktigt bortdömt, ganska komiskt i slutet av 2a perioden då Thörnberg blir hakad men inget sker, sen åker Hrdina för hakning 5 sekunder senare, snacka om hemmadomare!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer